2015. augusztus 4., kedd

Liliom 8 - keretről leszedés

Megelégeltem a keret használatát. Sajnos nekem nem vált be. Tudom sokan annak a segítségével varrnak, de én nem tudtam megtanulni praktikus használatát. Nem állt a kezemre. Számomra egyszerűbb, ha a kezemben van az anyag. Így hát fogtam magam és lebontottam a keretről. (ha kell valakinek keret, szóljon én tudok egyet! :) )

Eddig így varrtam:


 Aztán megszabadítottam a kerettől, kicsit átrendeztem a terepet:


Tegnap este eddig jutottam. Az összes egyéb szín kivarrva.


Ma csak egy színnel kellett haladnom. Gyors voltam :) A következő alkalommal már nem csak háttér lesz!
 8568 db öltés, 6,63%



2 megjegyzés:

  1. Innentől sokkal könnyebb dolgod lesz :)))) (Ja, és jó látni, te hol hímzel ;))))

    VálaszTörlés
  2. Már látom, hogy egyértelműen sokkal könnyebb! :)
    Kénytelen vagyok így megmutatni kis "varrózugomat", ha nem jössz el megnézni! :D

    VálaszTörlés