2015. augusztus 18., kedd

Ajándéknak szütyő

Húgom kolléganője az esküvőjére készül, és megkért (jutalék fejébe), hogy varrjak neki kis szütyőket-táskákat. Terve szerint ezekbe pár darab cukorka kerül és azokat adja majd a vendégeknek.
Elvállaltam, rohantam barátnőmhöz szakmai tanácsért és nekiálltam:

Tegnap este előkészültem. Az organzát és a szalagot feldaraboltam (40 db-ot kérnek), és gombostűvel rögzítettem. Itt a képen az első darab próbája látszik. Mikor láttam, hogy így jó lesz, akkor vágtam fel az egészet.


 A varrógép használata után felhoztam a már kész táskákat és nekiálltam kifordítani őket.


A 40 darab egy csoportképre összeállva


 Egybe tettem pár szem cukorkát, hogy lehessen látni, mégis hogy fog kinézni. Szerintem aranyos. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése