2014. december 5., péntek

Műanyag pohárból hóember

E két oldalt találtam felhasználhatónak a "projekt" kiviteléhez:
Itt találkoztam magával az ötlettel:  Ötletes Blog
És még ezt a bejegyzést használtam/figyeltem: nőivilág.hu

Először is bevásároltam műanyag poharakból. Az alsó két gömb 2 dl-es poharakból áll. 200-250 db. (A maradékot anyu vitte vissza a boltba. Kérésemre megszámolta, de elfelejtette... :) ) A feje kávés poharakból készült. Az kicsivel több, mint 100 db.

Tűzőgép tartalék kapcsait is elhasználtam... Hisz nem csak körbe kell összekapcsolni a poharakat, hanem fönt-lent is. :)

A gömböket ragasztópisztollyal ragasztottam össze. Először (már összetörött) 2 poháron próbaragasztást végeztem, de a gondolattal ellentétben, nem olvasztotta meg a műanyagot.

Egyik sálamat rátekertem.

Aztán elvittem az oviba és a gyerekek között elkészítettem a papír kiegészítőket. Nagyon élvezték.
A legkitartóbb kislány: "Hegítek neked!"
Én: "Mondod, hogy jól csinálom-e?"
És ő nagy boldogan bólogatott, igenezett. :)

Most az előtérben áll, és fogadja a betérőket. :)



Ha sikerül jobb képet készítenem, kicserélem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése