2013. május 21., kedd

Új keret - ez már állvány!!

Sokat mérgelődtem mostanában a keretem miatt. Készülő művemen eléggé megnyomta, csúsztatta a már megvarrt mintát. Mindig igazgatnom kellett, mikor levettem róla.
Gondoltam, hogy akkor én is megpróbálkozom egy állvánnyal. Kis szobám miatt csak egy asztali változatban gondolkodtam. A Melina Gobelin Webáruház -ban találtam rá a szerintem megfelelő méretűre. De majd a gyakorlat megmutatja... :) Az áruház szegedi lakhelyű, és unokatesóim is, kik a hétvégén eljöttek hozzánk. Így adott volt az eljuttatása is.

A keret frissen megérkezve, az ajándék szatyorral együtt (nem tudtam, hogy jár hozzá, így unokatesóm győzködött egy darabig, hogy igen, ebben adták :) )


Összeszerelve:

 Már csak valami anyagot kell varrnom a tartó rudakra, melyekhez hozzávarrhatom a készülő művet!! Alig várom, hogy kipróbálhassam!! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése