2013. május 25., szombat

És végre állványon a mű!!

Szép fokozatosan eljutottam odáig a héten, hogy felkerült az állványra a készülő művem. Így most hétfőn elmarad a jelentés, mert ugyebár most nem nagyon haladtam vele... :) De így már jó, mert bármikor hozzáülhetek, nincs az, hogy még be kell rakni a keretbe, vagy megint lehet továbbhelyezni. A felrakást még gyakorolni kell. És hogy, hogy is praktikus az elhelyezése + az egyéb technikák... :) De majd szépen sorjában :)


Az asztalon varráshoz előkészítve: 



4 megjegyzés:

  1. Hű, ez igen! Gyorsan hozzá lehet szokni? Őszintén szólva én teljesen leszoktam mindenféle keretről, kénytelen voltam rájönni, hogy nekem "natúrban" sokkal gyorsabban megy :)

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom még, hogy alakul a hozzászokás :) De valamilyen keretet muszáj ennél az anyagnál használnom, mert összecsúsznak a szálak.
    aÉs azt is tudom, hogy több nagy képet ebből az anyagból nem csinálok! Sajnos nem pont négyzetben vannak a lukak, így "deformált" a kép... :( Ki nem ismeri a képet, annak így is szép, de engem zavar... Most tájékozódom, veszek másmilyen anyagot (melynek a nevét, méretét is tudni fogom! így tudok újrarendelni, ha beválik) Aztán, hogy annál mennyire fontos a keret használata, majd elválik :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is van ilyen keretem, csak nem állványon...Nehéz tartani... Volt tartani mert nem használom ép ezért... Pici gömbölyű kereteket használok... Én is igy jártam mint Te... Hozzá teszem, vettem másik anyagot és sajna mikor varrtam össze a biscornut akkor derült ki, igaz pici, de van eltérés az oldalaknál... Persze a minta nem passzolt...

    VálaszTörlés
  4. Biztos ezt is nehéz lenne tartani, de én direkt állványosat vettem, nem szimplán keretet. Kör alakú keretem nekem is van. Szoktam is használni. Jó az, csak figyelni kell rá, hogy ne hagyjam benne sokáig az anyagot.
    Hogy milyen anyagot sikerül vennem, majd meglátom, még most tanulom én is, hogy mik a különbségek köztük. :)

    VálaszTörlés