2015. május 30., szombat

Üres képhelyek

Diavetítésben gondolkoztam folyamatban levő képeim megmutatására. Próbálkoztam, hogy is tudnám létrehozni. Valami mappát kellett létrehoznom (legalábbis én úgy értelmeztem). Aztán mikor azt végre bejelöltem, hogy azok a képek jelenjenek meg benne, a blog megtekintésekor láttam ám, hogy az összes kép eltűnt!!!! Azt a döbbenetet nem nagyon tudom leírni. Próbálkoztam a mappa frissítésével, de nem történt semmi...
Úgyhogy most azt a 315 körüli képet tölthetem fel újra........ Még szerencse, hogy a neten a Picassa Webalbumban megvan mind. Mert a gépemen nem mindegyik fázisfotót tartottam meg. De ezzel elleszek egy jóóó darabig. :,(
És az elkeseredés végén találtam egy jó ötletet. Új oldal nyitása a blogon belül!! :D Úgyhogy majd lassan láthattok képeket itt is ott is.
ui.: a "Liliom" és a "Kaktusz sárga virággal" képeket nem tehetem fel. Már a fázisfotók megmutatásával is "szabályt" szegek. De nem az eredeti névvel szerepeltetve, saját kedvtelésemre kivarrhatom őket. Majd a végén lehull a lepel.

2 megjegyzés:

  1. Szomorú! (a képek eltűnése) Viszont új lehetőségek nyílnak meg előtted. A második gondod nem értem?

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Juci! Igen, próbálkozom.
    A másik gondomat nagyon nehéz elmagyarázni, úgy hogy nem beszélhetek róla. Inkább annyit mondok, hogy az a két kép meglepetés. Fázisfotónként fogjátok meglátni, mi készül belőlük.

    VálaszTörlés