2014. június 28., szombat

Kontúrok kb. fele kész!

Elég jól tudtam ma haladni. És egyéb itthoni teendőimet is el tudtam végezni. :P :)
Nem egyszerű a kontúr, mert nem törődik az x-ek határaival. Bele a közepébe, negyedébe, 3-at, 4-et átugorva... De megbirkózom vele, mert így lesz szép! :)
Nagyon tetszik, ahogy kirajzolódnak a formák. Amíg varrtam, a kaput nem ismertem fel. Nem tudtam, hogy az mi akar lenni. :) De most már rájöttem. :)

Tehát itt hagytam abba:



Remélem a végéről jó képet tudok készíteni, mert ez sajnos lámpafény mellett készült. Meg is látszik...

4 megjegyzés:

  1. A kontúrok nagyon sokat dobnak rajta, nagyon szépen alakul a kép. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kedélyes ez a házikó!

    VálaszTörlés
  3. Én is várom a végeredményt...már most is nagyon szép

    VálaszTörlés
  4. Így lámpafényben is nagyon szép, a kontúrok tényleg élővé teszik!:)

    VálaszTörlés