2012. július 4., szerda

Sea 10. hét és az elszámolás...

De szépen haladok, örülök, hogy mekkora haladást tudok majd bemutatni, erre..... :( :)
Az alsó lapot fejeztem volna be, mikor lefelé is megszámoltam az x-eket, és feltűnt, hogy 2-vel feljebb vagyok mint kéne lenni. Hát akkor következett a számolgatás. Szerencsére meg is lett mind2 x, így nekiállhattam a bontásnak...
A kép még a bontás előtt készült, de már meglettek a rosszcsont x-ek. Úgyhogy ezt a bal oldali konfettihalmazt kell kibontanom. Érdekes, hogy az miért halad olyan gyorsan....??



Annyira nem vagyok elkeseredve. Még időben lett észrevéve. Első szín, most "terítem" be vele az anyagot. Rosszabb lett volna, ha másik színnél derül ki..., de így azok már akkor jó helyen lesznek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése