2012. június 15., péntek

Rendőr Saci baba

ÉÉÉÉÉÉÉsssssssss végre elkészült!!! Most már boldog tulajdonosánál van. :)
A babát itt láttam meg először: Bebi Tündérországa
És az elkészítés menetéről itt olvastam:  Rongybaba készítés lépésről-lépésre
Tehát az elmúlt hónapok nagy projektjének menete:

Körberajzolva, gombostűzve:


Eztán körbevarrtam és kivágtam. Kifordítás után tömővatelinnel kitömtem:


A fej bevarrása után a haját készítettem el (itt még folyamatban): 
A fej tetején és homlokvonalban is levarrtam a fonalat.


Éppen dolgozom :) Most a szemek és a száj van soron.


Íme kész a feje. A lila folt az illanó filctől van! Dehogy bántom ezt az aranyoskát. :) A szemeknél próbáltam barátnőm reggeli álmos fejét-szemét leutánozni. :)


Készül a nadrág. Bánatomra az ülepénél fordítva varrtam, így gyorsan bonthattam is. Itt pont azt az állapotot láthatjuk...


Kész a nadrág, kerülhet is fel a babára. Szerencsére jól sikerült levennem a méreteit. Bár a derékmagasságra legközelebb nyugodtan számolhatok még.


Készül az ing. Szerencsémre tanácsadó barátnőm megvarrta a gomblyukakat (varrógéppel), így azzal nem kellett vesződnöm. :P


Ruhapróba:


Felkerült a rendőri jelvény is: 


És kész lett!!!


2 megjegyzés: